Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2013 15:07 - Няколко думи за един капут
Автор: probg Категория: Политика   
Прочетен: 2905 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 09.05.2013 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
image
Става въпрос за един телевизионен водещ - олицетворение на популярния слугинаж в днешната българска журналистика, "журналист под прикритие", столичанин по адресна регистрация, наемник на щедри господари, който услужливо защитаваше ГЕРБ и Боко Цървула.

image
image

image

“Toзи боклук, който беше стоварен под формата на трактористки машини, да се омита още днес от столицат, където сме дошли да си изкарваме хляба.”
“В противен случай аз ще оглавя едно гражданско общество срещу тази развилняла се пасмина от провинцията. И… не се знае ние какво можем да направим. Можем да режем гуми, можем да режем трактори…“
“Наистина в центъра на София да ми пречат да си изкарвам хляба… Извинявай, но аз съм на 40 години. Вчера трите телевизии бяха пуснали репортерки на по 20 години, които със съжаление и с извинение към тях – те не знаеха за какво става въпрос. Радваха се за това, че някакви хора им дават интервюта и въртяха опашки…”
“Не желая такива хора да идват тука на моя теротория и да ми пречат аз да работа.” 

Подлогата на Борисов, обиждащ протестиращите земеделци преди две години

А сега когато Борисов падна и е най - слаб, гъзолизецът Бареков го изостави и очаква да се залепи към следващият силен на деня ....

НА 12 МАЙ ДА ИЗХВЪРЛИМ КАПУТИТЕ!!!
НАЦИОНАЛЕН ФРОНТ ЗА СПАСЕНИЕ НА БЪЛГАРИЯ - ЗА ИСТИНСКА ПРОМЯНА, НЕ ПОДМЯНА!


image





Гласувай:
2



1. voxpop - Колега, по-добре да не влезем в п...
09.05.2013 16:08
Колега, по-добре да не влезем в парламента отколкото да се принизим до езика на мутрите! Моля Ви! И аз използвам остър език, но не употребявам речниковия запас на Борисов. Нека не подценяваме хората, те много добре разбират и виждат.
Съмишленик съм на Фронта от основаването му, гласувах за Солаков, ще гласувам и сега, но категорично съм против профанизацията от всякакъв тип.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: probg
Категория: Политика
Прочетен: 63550
Постинги: 26
Коментари: 10
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930